måndag, oktober 30, 2006

Start av blog

Detta lilla pyre är efterlängtat.
Dock lite överraskande eftersom min syster så länge
inte alls ville ha några barn.
Sen hittade hon mannen hon vill ha dem med och som
absolut vill ha barn med henne så här är vi:)

Det blir en tös.
Det måste det bli.
Det är därför denna sidan är rosa:)
Annars får min syster en psykos säger hon.
Den blivande fadern önskar sig en son.
Så vad som än tittar ut så blir det ju ett älskat barn;)
Systers och min lilla mor var lika bombsäker hon på att
jag skulle bli en Cecilia,så jag är glad att jag ej blev
en påg,hade blivit lite rörigt med namnet då.
Att systern har bestämt sig för att det är en tös är inget
som beror på graviditeten,hon har bara bestämt sig för
att hon vill ha just en flicka och så skall det bli;)

Igår var den blivande modern och köpte ett par byxor åt
bebisen i magen.
Rosa hängselbyxor.
Självklart.

Den stolta mostern ska få vara med på förlossningen!
Spännande som bara den!:)
Ej första gången men var gång är ett mirakel!

Denna bloggen kommer att hållas hemlig ett tag tills allt
är ok och de blivande föräldrarna vill släppa den glada
nyheten!
Själva kunde vi hålla oss... 30minuter,sen hade sambon
min berättade det för ungefär alla han kände;)


Fakta om vilken vecka "bullen" är i och hur den utvecklas,
magbilder och annan skoj info kommer att läggas upp här
så småningom!

Inga kommentarer: